09 May 2011

Kembali



Salam,

Setiap hari aku senyum dan ketawa bila gembira, kerana sifat aku yang lebih suka mendahulukan tawa dari bermanja tangis.. dari dulu aku lebih suka menjadi orang yang lebih ceria di wajah, jauh dari niat menunjukkan mimik yang serius. Tak terasa bila hari semakin melangkaui dan masa makin berlalu, ada sesetengah dari dalam diri yang berubah.. kadang2 tanpa disedari dan kadang2 aku yang mencari...

Melihat kembali keadaan yang lalu, hati aku mula terasa rindu.. susah untuk melupakannya kerana kita mudah mengingatinya. Kembali pada masa di mana semuanya masih belum berubah, baru melangkah tanpa perlu memikir dengan mendalam kerana ada yang akan membantu. Kembali di mana tempat asal diri aku mencorakkan kehidupan dalam keriangan, kelemahan dalam kesungguhan.

Teringin jugak kembali pada perasaan yang pernah aku rasa bila aku buka mata di waktu pagi, ada yang menanti dan menyayangi. Susah mahu membezakan antara suka dan duka masa itu kerana semua seolah-olah bukannya masalah... kerana ia adalah anugerah...



p/s: kaki bengkak macam ibu ngandong

4 orang tersenyum:

FzaIbrahim 9/5/11 9:25 PM  

mendoakan kebahagiaan anda selalu bersama insan tersayang.
kahwin jangan lupa ajak saya dan kak Qiez okayyy!
Wish u all the best! :)

Vel Oliver 9/5/11 9:56 PM  

jauh lari ucapan ni.. :D
tenkiu, all the best for u too!

Far8 budak baik 23/5/11 3:25 PM  

akak..sedih gak post ni..
meleleh air mata bagai dah kat sini
hihi..alala..nnti akak bgun pagi mesti
ada gak yg menanti dan menyayangi..
ibu kita...kn kn.haha

Vel Oliver 20/6/11 4:01 PM  

akak? ckp ngn sape akak tu? huhu

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP