25 November 2010

Anugerah blog!

Yay. aku baru2 ni telah mendapat anugerah yg aku rasa sgt beharga sejak aku berkecimpung dalam dunia blogging. Tak sangka dalam sangkaan, ade jgk la dapat anugerah.........anugerah blog paling masam. Ye, masam sgt sebab aku paling looser dalam menaip kata2 pujangga di dunia maya dan mengupdate entry2 semasa yg best2 mcm org lain. Sebenarnye aku sendiri yg bg anugerah ni kat diri sendiri..layak kan.hee

Sekarang aku tgh x sihat nak buat keje, nak bukak potosop hidung lak tersumbat. Tak tahu apa kena mengena hidung sumbat ngn potosop, tapi aku rasa x selesa je.. so tertekan blog aku, ni pon tertekan je ni sbb tu boleh teringat nak update entry.haha


si gagap dan si gugup

Haritu masa raya puasa, aku xbalik Perlis pun. Raya kat Bilut.. sape tau Bilut? jeng2 kat Pahang le.. umah nenek aku sebelah ibu. Ramai yg balik, penuh semua parking depan umah sehingga aku selambe park dalam umah jiran depan. Aku rasa ada la dalam 10 bijik kete yang balik semua dari sepupu sepapat.


ape yg pelik korang nmpak dlm gambar ni..


Yes! nmpak x yg berwarna biru tu? tu bukan kura2 atau bukanlah sejenis kereta proton yang tengah parking, tapi sebuah khemah, yang korang selalu guna g camping masa skolah2 dulu tu.. kenapa ade khemah di situ? sebabnye, bayangkan la kalu dh kete lebih 10 bijik, orgnye pulak berapa bijik? haha ramai dow.. xsangka aku rupanya aku ni ramai sedara.hehe


bukak tingkap amik angin sket. haha

Disebabkan dalam umah dah penuh penghuni, maka muka2 mcm aku dan sapupu2 aku yg lelaki ni la yg paling layak untuk dihalau kuar tido dlm khemah ni. Tak penah seumur hidup aku merempat kat luar umah, dah la time2 raya, sedih giler.. tapi yang paling best, aku gigih bangun awal2 pagi nak snap gambo2 budak2 ni terbongkang tido.hahaha yela 1st time buat cmni xkan ku lepaskan merakam aksi mereka untuk tontonan cucu cicit nnt..


penunggu2 kasut, tanpa diorg hilanglah kasut2 raya kitorg. wakaka..


Raya haji dah lepas aku baru tehegeh2 buat entry raya puasa, ikutkan banyak lagi gambar dalam koleksi smpai penat nak tgk.. yang pasti raya adalah hari yang paling bermakna untuk berkumpul sanak saudara, ada yg berpuloh2 tahun xjumpa ttbe dah ada anak 3 pon ade dan time cmni le nak jmpe balik. Time nak bersalam2 haritu pon panjang giler beratur terpaksa ikut keturunan, pangkat, dan umur adik beradik dan sedara.huhu yang pasti amalan mengumpul duit raya untuk zaman aku dah berlalu.arghhhhhhh!


pinjam rumah macha jap park kete :P


Lepas ni xtahu bila lg nak update entry kat sini.. xpenting pn sebab blog ni bukan ade maklumat2 penting mcm perpustakan. Blog aku ni sekadar mengisi masa lapang aku nak mengarut. Tapi aku suke usha blog2 org, lagi2 blog cik syg.. nak tahu x? i la stalker blog u yg paling tegar.hahahah bubbye!

0 orang tersenyum:

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP