18 September 2010

Minum?


Salam semua, aku rasa blog ni dah mcm gua yg penuh dgn kelawar dan sarang labah2. Bukan xnak update, tapi penyakit malas melanda jari jemari untuk menaip, selagi xsetel satu benda, aku xleh nak buat bnda lain.. xleh nak skip2.. so bila dah betul2 free baru aku akan jenguk2 blog ni, wahh aku ada blog rupanya.huahauhau

Motif sebenar post ni untuk menyatakan mari kita berehat sebentar minum2 dulu.. sbb aku nak amik masa skit untuk meneruskan blogging.. sebab aku ni bukan blogger tegar atau bugar, aku hanyalah lelaki yang xminum kopi..eheh

Tak terlewat untuk aku ucapkan Selamat hari Raya kepada semua yang kenal aku, kepada keluarga tercinta, kepada si dia tersayang, sedara mara, kawan2 yang memahami, dan untuk moto aku kt kampung, maaf kita xdpt raya sekali tahun ni..wuwuwu :'D

okay semua, niat aku xnak tulis panjang2.. Salam!

3 orang tersenyum:

ishiko 28/9/10 1:04 AM  

huhuu.. last jenguk dulu pun ur en3 dgn picx minum jugak..

Anonymous 24/10/10 12:15 PM  

dah tukar gambr..hehe

hudahazwani 25/11/10 4:58 PM  

salam..jalan2 singgah kat cni...salam perkenalan...selamat berblogging dn mju jaya..4low blog neyh jugk ^^,

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP