19 May 2010

Sejak dua menjak tiga menjak dan empat menjak ni aku dh mula termimpi2, terahngau2 dan mana je aku pegi mesti terbayang. kekadang bkn terbayang lg dah, mmg kompom ade kt depan mata.. aku bkn tgh berjiwang skrg ni, jangan pikir bukan2.. aku ni bekas rocker tegar kalau korang nk tau.. xcaye tanya mak aku kt post bawah ni.hahah sebelum ni ade entry yg aku buat pasal sesautu yang menjadi idaman aku. dah lama, dan sekarang aku hanya tunggu masa je nk membuat keputusan dan zaaasssssss! kalu aku dapat ni sumpah xcari lain.. :'D

sebab tu 2-3 bulan ni aku sudah kurang cucuk atm(smpai poket kering), dan kurang membeli terutamanya barang2 camera. walaupn asyik kena racun je tiap2 hari bila tgk lens2 yang seksi dan hot, tp aku kuatkan semangat jugak. jaga mata dan nafsu hati, menjauhi kelompok2 manusia yang gian tiap2 hari bukak online shop tgk lens2 yang beribu riban tuh. diorg ni memang xde keje, silap twist skit je iman ni boleh lebur dan poket boleh hancur. alhamdulillah aku berjaya mengelak penghasut2 tak bertauliah ni(so far). haha

ade org ckp aku gian nk berbini..haha xboleh blah. memang la, berikut adalah bini aku no satu, kalau ade rezeki la kan.. huhu :'D

kecesss..!!

0 orang tersenyum:

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP