12 May 2010

Engkau permulaan kami

IBU

Hari ibu dah lepas dah pon.. ramai blogger buat entry pasal ibu masing2 kan, so aku pon apa kurangnye tiru jelahhh..haha tp mmg la kita kena at least satu hari bg appreciation kt ibu kita kan, ramai org kata bukan hari tu je hari ibu, bg diorg setiap hari adalah hari ibu, aku poonnnnnn..hahah tiru lagi.. yg penting seorang ibu adalah anugerah jugak sebenarnye untuk anak2.. kita jarang bg anugerah kt ibu kita, termasuk la aku, sbb aku bab2 ni mmg fail skit..sori bu, huhuhuhuhu tp xpe aku xlupa jgk nk wish aritu walaupun xleh depan2 sbb ibu aku kt kampong. apepun aku nk ucapkan Selamat Hari Ibu untuk ibu, semoga sentiasa maintain kiut dan sihat selalu, nnt balik kmpung nk belajaq masak jgn lupa k.. :P

one n two, two n three, three n one, one n two
i lebiu... :P




2 orang tersenyum:

Irine Nadia MaRceLLo 12/5/10 3:34 PM  

samat hari ibu buat ibu.ngaaa~


one n two, two n three, three n one, one n two
i lebiu... :P <------acchhhewaahhhhh!! :D

Vel Oliver 13/5/10 2:47 AM  

ceewaahh..hehe pinjam jap lagu. :P

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP