27 April 2009

Air melimpah

Assalamualaikum!!! xjwb dosa.

Air ape yg melimpah? mestila air banjir, habis satu kampung area kawasan umah aku banjir.. dh 2 mggu sbnrnye tp baru nk buat entry... yg kasihannye, ada la kawan2 jadi mangsa banjir ni.. padan muka..hahaha

Aku dh suruh awal2 lg, tido pakai google kot2 sedar2 air naik, leh menyelam terus.. sekali betul air naik..heheheh ni je gamba, xbyk pn aku snap


Menurut sumber, lps kejadian ni mereka terus pindah selama-lamanya :D

2 orang tersenyum:

Acai 29/5/09 2:28 PM  

weh bro, kat mana nih??? macam kat kampung aku je..apesal aku tak kenal memebr ko tu?hehe

Vel 29/5/09 10:35 PM  

hehe aah kat area langat murni tu la
bro kenal ngn brader shaiful kn?
dia ada bgtau jgk bro duk sini
hehe leh TT nnt :P

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP