04 March 2009

Dataran Shah Alam

Malam mggu yg lalu, demi mengosongkan minda yang celaru ini, aku dgn sengaja la nk makan2 angin malam2 kan.. byk sgt memikir.. pasal kerja la, pasal xkerja la, pasal si dia la.huhu, pasal kambing la(mcm la aku bela), pasal mcm2 la... alang2 dah g kl, leceh nk terus blik Banting aku pon saje singgah Shah Alam lepak ngan member lama uitm dulu.. haih~ rasa mcm nk jd student balik je.huhu gedik(bak kata dak nakal tu).

Dataran Shah Alam, 1:54 am

Nak kata ada konsert, mcm xde.. nak kata ada perbarisan Hari Merdeka lagi la bengong sbb skrg ni bulan Mac. Tapi mcm ni la keadaan org di dataran s.alam pada malam hari.. melepak di sana sini. mungkin diorg pon tension mcm aku kot..tp xpe baguih la..kalo dah sunyi aku pon takut nk pi duduk..

Yang ramai ni sbnrnya mat2 rempit la konon.. setakat 135 LC gua selamber jela.. gua blom turun lagi jentera gua ni, baek punya...nsb korang baik je sbb kampung gua jauh, kalu x cirit lapan tiang la lu org beb. kataku penuh bangga pd mlm tersebut...

Kutu2 rayau yg merayau
wakakaka sori geng

Lagi satu psl shah alam ni, aku kempunan btol la nasik kat mamak tu. Dulu tiap2 hari mlm2 je kalu x nasi lemak jati, aku bedal nasi campur mamak ayam goreng drumstick. Memang sedap sbb lapor.. tapi aku pelik apehal la aku xjemu2.. kuat tol mandrem mamak ni, tapi nk buat guano, bedal gak la dh sedap..hehehehe

Best la kalo ingat2 balik kenangan duk shah alam ni. 3 tahun rasa sekejap jek.. nanti aku nak beli umah kt s.alam gak. tak kira la umah teres ke umah kedai ke janji ada umah, sbb kawasan shah alam ni la aku rasa tempat paling best nk menetap sbb xde jamm, aman dan byk awek gitu.. :P tapi aku dpt tahu ada satu kwsan perumahan kt stadium nk jual, dah siap dah, murah giler plak tu.. RM 1.5 Juta je.


geleng2 xnak balik


Lama jugak lepak mlm tu, sampai ke pagi..ada la pukul 4 pagi baru balik, hehehe sori ibu bapa. Dlam perjalanan balik, sorang2 lak tu, aku layan la lagu.. bukak pulak radio Sinar Dot Fm memang meleleh la bulu mata ni punya mengantuk.. tp best jgk layan lagu2 lama ni, smbil berjiwang sekali dua kala kan..hehe terdengar la pulak lagu kat bwh ni, jom baca pastu nyanyi sendiri.


Kupetik bintang-bintang
Biarpun banyak halangan
Rela tempuhi segalanya
Onak yang kupijak bagai tak rasa

Kusedar sejak mula
Tiada jalan yang mudah
Tapi kuyakini di dalam hati
Akhir terkota jua sumpah dan janji

Walau sukarnya bagi mu sayang
Perjalanan menyakitkan
Tapi hadapilah dengan kesabaran
Kan tiba kebahagiaan

Tiada batasannya
Usia ataupun rupa
Kita bersama memulakannya
Sehingga ke akhir kita terus berdua...



esoknya gua bangun kul 12...


0 orang tersenyum:

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP