06 February 2009

Jeng jeng jeng

Sorry, aku xtau nk letak tittle ape.. :P dh lam0 xupdate blog ni... sejak dua menjak ni ade je hal nk buat, nk layan kt opis tenet lembab tahap dewa. Lepas balik dari kampung aritu mcm biasa la rutin harian, makan, kerja, tido, terkebil2, dan lain2...


Canon EOS 450D

duk xduk tetiba aku g bedal bnda ni... heheh, besh gak layan.. dh lame dh aku usya bende ni, baru td angkat.huhuhu Lawo ke? bg aku cun je... Pasni mane2 cewek2 cun lalu dpn aku jage la, selambe gua snap. :P

comel ?

berikut adalah beberapa helai gambar yg gua snap td...heheheh test power tgk :P


tepon lama aku..hee


sorry, agak kemas skit meja aku..


beg.

Sorry kawan2, blm ada lg shot2 yg menarik... baru lagik. nanti2 gua tgkap gambar lawa2 gua letak sini lg ek... jgn la lupa komen2 skit nnti ye.huhuhu.... tatta!

1 orang tersenyum:

Anonymous 21/2/09 12:49 AM  

cantik camera..leh pinjam kaa...hahhah

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP