16 January 2009

Kereta Idaman

Gua memang dh lama usya kete ni...lawa memang lawa selawa bidadari dlm mimpi gua. Tapi bidadari kalau ngorat, insyaallah dapat. fuhuhu.. kalau kete ni ngorat cmne pon, duit jgk yg dipandang.. pendek kate kene tggu lagi la nk usya kete baru ni... gua mane ada duit byk2 skrg ni, bonus pon dpt separuh je... huhu xpela, keje pon baru 6 bulan manyak cantik ko nk bonus byk2!! org bagi tu pon syukur 21 la pakcik! (dh habis bayar utang pon)

Inilah rupa bontot kereta idaman gua tu...mantap tak beb??

Perghh kalau dpt sebijik ni kompom malam2 tido dlm kete je... gua sanggup tinggalkan isteri sorg2 dlm bilik (mcm la ada bini..nguahaha). Korang rasa cun x Civic ni?? Tgk lampu bulat belakang tu pon aku dah stim... lagi la kalau tgh bawak2 pastu ada awek kenyit2 mate usya kan, fuhhh!!! wakakaka.. Tapi awek bukan point penting di sini, yg penting sekali kalau dpt pegang stereng die... mcm kt bawah ni ha cik kalsom..

Honda

Mungkin dlm masa beberapa abad lagi aku akan angkat jugak kete ni... mane la tau kan menang cabutan bertuah ke... tp mungkin masa tu dh kuar kete2 yg lg best.. pedulik ar aku nk jugak kete ni... kalau ada yg nk bagi derma kilat kt aku pn boleh jgk, dialu-alukan sgt... hihihihi

Garang beb. grrr...


Sape awek ni? dia la pelakon Tomb Rider yg baru...
agak hot and spicy


1 orang tersenyum:

Anonymous 26/9/10 1:19 AM  

alhamdulillah....dah dpt kan....

Popular Posts

Pageviews

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP